Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Умови повернення товару належної якості та неналежної якості
Умови повернення товару належної якості:
Повернення можливе, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, ярлики та пломби. При цьому покупець повинен надати чек і гарантійний талон. Обмін чи повернення товару належної якості можливе лише у випадку, якщо збережені всі компоненти товару та упаковка.
Умови повернення товару неналежної якості:
Підстава для повернення товару — виявлення дефектів або невідповідності характеристикам. Товар неналежної якості можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки. Процедура вимагає звернення до служби підтримки клієнтів з доказами дефекту (фото або відео). Компанія покриває всі витрати на повернення, включаючи доставку.
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою: мкр.Шахтарський, 39/83, м.Нововолинськ, Волинська область, 45405 або відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за телефоном, що вказаний в контактних даних. Для повернення необхідно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.
Детальніше про повернення товару належної та неналежної якості Ви можете ознайомитися в законі України Про захист прав споживача ст.8 і ст.9 відповідно.
Звертаємо Вашу увагу, товар, який має позначку УЦІНКА, оглянутий і його забрали з точки видачі магазину або з відділення НОВОЇ ПОШТИ, поверненню не підлягає.
Срок гарантії вказан в описі кажного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 3 до 24 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, гарантійний талон продавця, а також електронний чек відправлений в SMS
ВІДМОВА ГАРАНТІЇ
- порушення гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.